Intresseklubben antecknar igen


Nu blev det såhär två inlägg på en kväll, men helt plötsligt kom jag på. Jag vill gör nått nytt med mitt hår, ja det vill jag. Och jag har en bild i huvudet hur det ska se ut, Just nu håller jag på och försöker låta kaluffsen växa ut lite och visst det funkar, det växer så det knakar. Skulle egentligen behöva färga utväxten för nu är den bara sådär äckligt överdriven. Okej nu kanske jag överdrev men jag gillar det inte. Gillar heller inte när det är helt nyfärgat för det ser för fejk ut.
Jag är i behov av nytt löshår, för i kort hår känner jag mig ful, l¨ter idiotiskt men långt hår är sexy.

Jaja, jag har bilden i huvudet. Är trött på helblondt. Skulle vilja ha långt blondt, med kanske lite mockabruna slingor i underhåret^^

Nej nu ska jag försöka sova och sluta grubbla på hår och annat som stör mig. Te x folk som har värre kaluffs än mig ;)

xoxo

Kommentarer

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test