Helgen


Ja helgen har varit bra. dock blev den inte som jag hade planerat. Fredagen var lugn, mitt minne är helt kasst just nu så jag vet ens inte vad jag gjorde haha. Men jag tror det var i Fredags som jag och baby mest satt och tog det lugnt. Kollade en western-film "Appalosa" tror jag den hette. Har fortfarande inte kollat klart på den.
I Lördags skulle jag som sagt följt med och anglat men pallade inte pga att jag inte mådde bra. Kvällen då, jo den blev bra. Igår var vi och åt på Tokyo, jag käkade sesam räkor med grönsaker, apgott! Och baby tog en stor köttbit med pommes och bearneise. Haha vi skulle käka efterätt också, och baby tog friterad choklad med glass och jag ville ha en banana split, och var helt säker på att det fanns på menyn, men det gjorde det visst inte för allt jag fick in var klyvna bananer med lite glass haha. ;p
Idag har vi firat L lite hos hans föräldrar, dock var jag tvungen att åka hem för jag mådde skit. Och inget jobb heller ikväll. Jag får ju aldrig träffa min starchick haaha, o inte imorgon heller för då ska hon jobba på annat ställe :/ Aja får bestämma nått snart.

Ja mer intressant blir det väl inte i detta inlägget.


Kommentarer
Sara

Aw, vad sött kort.

SV: Nej, det har jag inte gjort :(

2009-01-25 @ 18:04:36
URL: http://novembersara.blogg.se/
Sara

Slängde förresten in en länk till dig bland mina andra länkar.. Och angående såret.. Man kan väl inte få pengar om man inte anmält det när det hände? eller sökte läkare för det?

2009-01-25 @ 18:47:50
URL: http://novembersara.blogg.se/
Sara

Haha starchicks ;p

Men på tisdag tror och hoppas jag allt att vi båda jobbar åtminstone.

2009-01-26 @ 00:12:30
URL: http://iiblis.blogg.se/
Hanna

nawwe så söta=)jag har bara typ två fotto på mig och min kille..vi har snart varit tillsammans i sju år..hehe

2009-01-26 @ 11:19:53
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test