Work work


Sitter och väntar på att rara sara ska komma och plocka upp mig, för övrigt är jag grymt sugen på en ramlös och en plopp så ja jag funderar på att unna mig de :9

Mamma är barnvakt åt vovven ikväll, jag är för snäll jag vill inte att han ska vara själv , djurvän som jag är :]
För övrigt så fick jag för ett tag sen veta att min kanin aka "nanninen" har dött :(
Min lillebror fick ju ta över den då jag inte hade så mkt tid åt den. Men tydligen har räven skrämt ihjäl den eller nått liknande , skumt! Mamma bara; ja vi har ju tatt in skrutten nu efter att räven skrämde ihjäl nanninen. Och jag bara; VAA är min kanin död?
Bra uppdatering man får.

Jag vill helst se att allt lever för evigt. Jag blir rädd och ledsen när folk säger att tyvärr så lever dem ju inte för evigt. JO det gör dem visst det vill jag bara skrika.
döden är ett påhitt, jag hatar den. Så egentligen kan man ju säga att livet är ganska meningslöst om man inget liksom fotplantar och för vidare. En del lever ens inte hela livet utan dör poff bara sådär, andra dör tragiskt, andra blir sjuka och en del lever hela livet. En del resonerar så att allt har en mening. Men det har man ju funderat många ggr på. Som när en kompis dog, vad var meningen med det liksom? Snällare människa fanns fan inte.
Mamma tror tex att vi är överbefolkade och att gud ibland måste "göra en rensning" och därav alla dessa stora katastrofer. Själv tror jag inte ett dugg på Gud. För skulle han finnas så tycker jag att han är en dålig människa som inte tål kritik.
Tex. ta Lucifer som då är en förkastad ängel, han gjorde nått som gud inte tyckte om och blev därför kastad till helvetet, gör inte det gud till en dålig människa som inte tål kritik eller folk som går emot honom.
Likaså så ska man be och följa guds vägar, men dem vägarna passar inte mig och passar dem inte honom så struntar han helt enkelt i oss människor.

Nej fy vilka tankar jag har idag haha, ja jag tror iallafall inte på gud och jag vill tro på ett evigt liv. MEN !

Ja nu är det bäst att sluta tänka o ta på sig skorna. . puss för mobilbilder.

Puss i jumsken alla goa läsare!

xoxo




Kommentarer
linda

Fin blogg.

kolla gärna in min:D

2009-02-11 @ 17:35:14
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
V I L M A

gymnsatik. :)

tränar du nåt? :D

2009-02-11 @ 17:40:11
URL: http://viilma.blogg.se/
SOMMAR (SKIT) UNGARNA

Söt bild!

Vem tycker du ska vinna Top Model? Gå gärna in på vår blogg och skriv vem du tycker! (om du tittar på Topmodel ..) KRAMAR!

2009-02-11 @ 18:04:36
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
ida

Sv: okej. låter bra :D hur är det med dig då? :D

2009-02-12 @ 01:27:09
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Hanna

hej hej=)fick aldrig svar om löshåret...kanske inte fick min kommentar men isåfall skriver jag igen=)vad kostar det att köpa hår av dig och vad kommer håret i från...är det äkta hår=indiskt osv eller remy?massa kram

2009-02-12 @ 10:20:15
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
linda

SV: vsg :)

joodå allt e bra :)

själv?:)

fråga gärna nått i min frågestund:)

2009-02-12 @ 12:18:16
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
therese

Den där boobien ser väldigt stor ut ;) Puss //din pojk

2009-02-13 @ 19:01:32
URL: http://pixiedoll.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test