Update

Hey.
I no jag super kass på att skriva men det ska bli bättre nu. Helgen har varit super bortsett från att jag låg hela Söndagen med migrän och kräktes bort 2 kg. Klockan 7 på kvällen tog jag mig äntligen ur sängen och kunde ta en dusch samt borsta tänderna i sådär en kvart. Stack in till stan med Mr right turn clod och tog en pizza, kämpade lagom med att inte få kräkreflexer men jag fick ner den. Gick in på ica en sväng o inhandlade massa frukt ^^ melon o äpplen yummi.
Lördagen var ju som sagt alla hjärtans dag haha. Helt super var den, vi bestämde att vi inte skulle ge varandra nått eftersom vi har så många nallar o shit haha, men så var jag inne en sväng på cubus och kunde inte låta bli så jag köpte en deo till han av hans favorit märke, ferrari . Själv bjöd han på fika.

Och det finns nog inget bättre sätt att vakna upp på en ett sms som lyder såhär:
Älskar dig Therese. Du är det bästa som hänt mig. Tack för att du finns i mitt liv.
Saknar dig .

<3

Love


Kommentarer
Anonym

fan vilken härlig dag för er

2009-02-16 @ 10:57:33

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test