svar till mr/mrs anonym


svar; eftersom man tydligen inte kan stå för sina åsikter utan måste vara anonym  o att du med all säkerhet läser min tråkiga blogg så får jag väl svara här då. NEJ tyvärr satt jag inte hemma hela kvällen/dagen och grät pga det du skrev. Däremot fick jag mig ett gott skratt. Men om du vill förklara närmare för mig  vad det är jag ska ta åt mig av så är du varmt välkommen, men då kan du börja med att vara DU och inte anonym.

För övrigt är jag jävligt trött på  fittiga människor som säger sig ogilla mig men ÄNDÅ MÅSTE LÄSA BLOGGEN. Och jag har fått typ 3 kommentarer där det står; bara så att du vet så är det inte jag som har skrivit de. och då av sådana som vatt dumma. Men visst intresseklubben antecknar. Som om jag hade brytt mig mer om det vatt någon speciell som skrivit de.
nja less på gnälliga kärringar. väx upp!

xoxo

Kommentarer
Thereze(Lösen finns för vissa)

Hej!Tycker din blogg är jätte kul & läsa,Fin är den med.Du verkar vara en rolig och fin tjej.Sköt om dej sötis!!//Tezz

2009-02-03 @ 22:24:36
URL: http://www.pinkiedoll.bloggspace.se
Erika

Det är konstigt med sådana människor. Varför läsa en blogg man inte gillar. Då är det väl bättre att leta upp bloggar man faktiskt tycker om.

Vissa lägger ner energi på helt fel saker, men det är ju deras huvudvärk =)



Hoppas att dagen blir bra!

2009-02-04 @ 05:43:31
URL: http://morgondimma.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test