Popslyna

Visst älskar man elaka kommentarer, speciellt när dem är skrivna av en fjortis som inte lärt sig stava än ^^




Jag är en solig människa (antar att de ska stå sorglig) felstavat 2ggr
Jag är ett tidsfördriv som ingen egentligen vill veta av, haha
Jag ska göra det jag alltid snackat om, vilket då? resa kanske.
Min kille är det bara synd om, han är visst blind. haha
ja undra vad en nolla från stockholmsområdet grundar allt detta på?
och varför ens bry sig om o läsa en blogg om man ändå inte gillar de man läser.

Kommentarer
mysecretcombination

Det är så synd att det finns för många utav såna där hmm raser kanske? :p

2009-02-03 @ 13:42:54
URL: http://mysecretcombination.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test