hmpfff


Jäsingen, tråkig dag på jobbet. speciellt när halsen är helt täppt och inga nummer gick o ringa.
Hemma nu iallafall, eller ja jag har varit hemma ett bra tag. Hävde mig i soffan och blev liggandes där. Baby var ruskigt trött han med. sötnos !!
Undra vad det är för skit som går nu, många på jobbet hade tydligen med varit sjuka.

Har absolut inget att skriva om, huvudet känns helt tomt, och det gör jag också :/  det enda roliga var väl att någon addade mig, och på presbilden sitter en naken tjej, hmm denna kvällen kanske blir intressant ändå, eller not :s
scary


Kommentarer
Hanna

hoppas halsen blir bättre snart=)

2009-02-18 @ 10:57:25
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test