Dessa Måndagar


Bara för att man jobbade igår så får man för sig att det är Tisdag idag, men icke pitt det är bara Måndag. Jag har kommit i en period då jag är sjukt trött på jobbet. Jag vill ha ett riktigt jobb där man får in en miljon efter skatt varje månad, nja kanske inte 1 miljon men iallafall 25 000 ?
Nej man får helt enkelt bita ihop.
Idag ska svetta jobba, och jag o S står in för ett svårt val. Säga sanningen eller hitta en flyktväg fort som fan. Jag hoppas han inte läser min blogg, men den chansen är nog minimal . Just det hur var det nu, man ska inte dömma haha. Men faktum är att allt är baserat på verkliga händelser !
Jag vet att ni som läser inte fattar ett skit men det är lika bra det, för ni skulle inte fatta ändå. Och jag vill helelr inte dela med mig utav våra interna skämt.
Min blogg lämnar jag snart till ödet. Har ingen direkt ork att blogga, ändå gör jag det. Men dte är bara för att dela med mig av mina meningslösa tankar. Kan ju vara bra att ha bloggen den dagen man blir nått ^^
Så tills dess får ni stå ut med mina blonda tankar.


Kommentarer
Hanna

dewt är väl bra att ha en blogg där man kan få ut en massa tankar och känslor=)

2009-02-09 @ 16:02:53
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test