Alias vs copycat(s)

Nej jag tänker inte bry mig men chansen är inte så stoooor att någon annan använder sig utav samma mening och just den.

Änyway har precis pussat mannen adsjö som en redig hemmafruga, kollat banken och pengarna hade kommit in. gött  mos!Fick tom lite dricks på sådär 200 :- , galna M !
Sitter nu och lyssnar på Rise Against och blir lite smått avundsjuk på Sara som snart drar till England för att se dem och Anti Flag. Buhu för mitt liv alltså haha .
Nej nu ska vi tänka positivt. Blir ju iallafall förhoppningsvis Metaltown i sommar. Jag ska fan bojkotta H-fred. Metallica kommer dit men dem kommer inte till H-fredsfestivalen utan en annan festival i H-fred, usch fattar fan inget. Det är endast för att dem ska tjäna pengar på den där jäkla campingen.
Pga alla skitartister som kommer till festivalen så kunde dem väl iallafall ha klämt in Metallica så man haft en anledning till att gå, och för att rädda sitt egna rykte lite.

Nej nu ska jag försöka fixa lite mer på bloggen. Går sakta men det beror på att jag även har ett annat liv ^^

Dagens låt . Offspring - Want you bad


Kommentarer
hannah

men ju mer folk man möter desto fler kunder får man, som kommer tillbaka och handlar när deras grejjer tar slut.. Plus att när du delar med dig av jobbet till någon annan så får du en viss procent på vad hon säljer, och bonus från företaget.

2009-02-11 @ 13:44:11
URL: http://hannahslife.blogg.se/
Hanna

men vart köper du ditt hår då?är det remy eller indiskt hår?kostar?..osv.kram

2009-02-11 @ 14:44:29
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test