Nightlife

NEJ. Nu får de bli sängen för mig. Har glott på film för att göra mig själv trött, och jag lyckades.
Mår inte alls bra av tabletterna jag käkar, så det spörs väl om jag kan följa med godingen till V-vik.

Blev lite sådär småglad förrut. Linus la märke till mitt nyfärgade hår och nyklippta frippa :) PLUS att innan han stack till träningen vände han sig om i dörrn och sa: vad liten du är.
HAHA sött ! Inte för att jag just nu ser mig själv som liten, nej dem tankarna är helt vrickade. FAST när jag stod och gjorde mig iordning så tänkte, mjo jag är inte så jäkla ful ;]

Just nu är det som sagt som en mur mellan mig och verkligheten. Jag vill bryta ner denna mur och känna på det goda. Ibland hittar jag kryphål men dem stängs snabbt igen. Måtte den nya behandlingen vara br

Kommentarer
Johannah

Men du vet hur det är..man tröttnar o blir aldrig nöjd ^^ haha

2009-01-23 @ 10:24:06
URL: http://ztarla.se

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test