take this life



Morgon kaffe har guld i mun, eller nått. Och så lite In Flames på de. . jupp jupp inte alls fel. Idag kom jag upp rätt så skapligt. Vaknade vid kvart över 9, vaknade i och för sig av att jag hade ont i magen men så kan det vara. Hade svårt att somna igår. Gjorde ett tappert försök vid 10 men gick upp igen, skrev ett meningslöst inlägg och sen kollade en film. Fick ett sms, trodde det var babe som skrev att jag skulle vara tyst eller nått haha men det var från den goa tjejen ! Som inte heller kunde somna ;p . Och när man är sådär trött så är man nästan lite berusad i kroppen och då kan man passa på och säga till folk att dem är bra personer utan att det låter dumt. Jag säger det nog för sällan, men dem som står mig nära dem betyder allt för mig och är guld värda. Jag har ju bestämt mig för att börja fokusera på endast dem bra personerna istället för att lägga energi på små meningslösa varelser som gör allt för att fucka up ens självförtroende.
Haha ja nu blev man lite djup såhär på morgonkvisten, men gillas det inte så behövs det ändå inte läsas.

xoxo


Kommentarer
Linn

Sööta hunden! :D

2009-01-22 @ 16:47:09
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Den dystra Sanningen!

vart hitta du den där bilden?

2009-01-23 @ 11:02:57
URL: http://dendystrasanningen.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test