Sugarbums

Jösses så trött jag är. Baby lurade mig lite idag. Han sa att klockan var halv 12 när han väckte mig men isjälva verket var klockan bara 10. Så det var bara att ta sig upp och ge sig ut på en promenad. Sen tvingade han mig att käka lite frulle haha, sötboll <3
Jag skulle kunna gå och lägga mig igen men dem från bruzahem ska komma hit idag och byta alla dörrhandtag, som jag har brytit av. Jäkla gamla skithandtag som inte tål att man tar i lite extra ;p
Igår kväll var jag äckligt choklad sugen. Hittade en bit mörk choklad, tror det var den med 7o % kakao. Räckte med en liten tugga sen var det suget ur världen.
Jobb ikväll med, sen är man ledig 2 dagar. Imorgon skulle jag vilja ta sovmorgon men funderar på att åka till Vetlanda en sväng o kika in lite kläder. . inget bestämt men fundera går ju ;p
Ska ta kort på den där disney grejjen nu med o slänga ut på tradera, håll ögonen öppna sötnosar!
Ikväll tänkte jag även pilla lite med en beställningsdesign :) Någon mer som vill ha en design gjord så hojjta till.

p.s Tack för alla söta,snälla kommentarer. Ni är guld värda ! Keep it up !

Kommentarer
Hanna

kan tänka mig att det blir så...att när man blvit sviken så får man ju en mur...men sen samtidigt va inte rädd för nya kontakter=)du ska alltid gå efter magkänslan...har jag gjort och ibland har jag intalat mig sj att "denna kompis är visst helt oki" men sen så öppnar man ögonen och inser att de oxå huggit en i ryggen.Då ska man inte gräva ner sig,för varje grej man går iegnom finns det något positivt,bara man vågar se=)

2009-01-29 @ 13:47:50
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/
Nicole

Svar: Ja, lite läskigt. Men skönt var det i alla fall! :)

2009-01-29 @ 13:56:54
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Nikolina

va är det? det visste jag inte. trodde de bara sov haha.. nej men tror inte jag hade haft så mycket emot det, jag älskar att kela med valpar :)

2009-01-29 @ 14:59:17
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Anonym

jadå., hela min pappas släkt bor där :P



kolla in mib blogg lite tidigare så kan du se bilderna kram de är podgorica jag är ifrån

2009-01-29 @ 16:27:58
Natalie

Sv: jag försöker ! <3

2009-01-29 @ 17:03:04
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Anonym

Sv. haha ja de är sant! :D ja gör så, bra sidor är b la luckytattoo.se och tattoo4u.se.. tror dom heter så :) om man inte vill köra på hud först finns det så kallade övningsskinn, och så kan man träna på grapefrukt :D tack så mkt!

2009-01-29 @ 17:28:55
URL: http://emmaliikamaa.blogg.se/
emma

kolla på www.tattoo4u.se .. jag har för mej att det va därifårn jag köpte min maskin =)

2009-01-30 @ 20:58:18
URL: http://emmaliikamaa.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test