Pissväder


USCH, vilket skitväder det är ute. Meningen var att jag skulle följt med pappa,mina bröder och Linus och anglat imorse MEN med min vanliga otur har jag drabbats av urinvägsinfektion x 10000 typ. Och jag kände att det ´kanske inte var så bra att följa med och kyla ner sig.
Idag verkar bli en lugn dag, skönt de. Jobba imorgon. Känner mig som världens svikare med då jag inte kunde komma till den goa brydens hemmakväll pga att jag mådde skit. Hoppas hon förlåter mig.
Och nu har babys present kommit ;p får hämta ut den på Måndag. Då måste jag upp tidigt och fixa med deverse saker innan jag sticker till jobbet. cant wait.

xoxo

Kommentarer
Sara

Klart jag gör ;)

2009-01-25 @ 02:07:30
URL: http://iiblis.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test