peace out



Yes. Jag är galet sugen på lite nya t-shirts. Som typ dessa :] Det är fan plågeri och ligga och glo på massa saker man vill ha ! Jag hade bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt ikväll MEN jag kunde inte somna. Så nu tänkte jag se en tråkig film så jag blir lite trött. Torsdag imorgon, betyder snart helg, inte helt fel även att man har kasst med pengar. Förstår inte vad man ska behöva göra för att tjäna ihop lite extra. HMM ! På Fredag ska jag med den goa tjejen till Västervik och spana in lite tattos. Och jag kan ju sätta på högra tumme på att jag kommer bli grymt sugen på att göra en. Baby kollade upp vad det kostade att göra en utomlands och det var inte så billigt. Fast jag skulle nog inte våga göra någon utomlands haha. Annars då? Jo jag försöker hålla bloggen vid liv genom att skriva en massa meningslöst shit. Imorgon åker vi hem till våran lägenhet (för er som inte visste så har vi inte sovit hemma denna vecka och därav den sumpiga designen ) MEN imorgon får jag tillgång till min egna data *host*

över och ut.

xoxo

Kommentarer
L

Riktigt snygga, vart kan man hitta dem ?

2009-01-22 @ 14:06:11
Linus

Hrrrm, din egna dator? Du menar väl ändå min dator. Detta påstående bestraffar jag genom att formatera om den gamla burken :D Puss

2009-01-22 @ 16:28:53
URL: http://www.blondinlinus.se
Sara

Vad fina t-shirtar!

2009-01-24 @ 15:48:53
URL: http://novembersara.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test