Lets build a castle


Håller på och pillar lite med bloggen. Går sakta, men nu har jag iallafall lite ideer. Först tänkte jag att jag skulle skita i att ens bry mig om designen men jag mådde illa av den, eller om det var av medicinen. I do'no.
Porret är och tränar innebandy nu, och jag tänkte häva i lite färg i håret, utväxten är lite att må illa över ^^
Som vanligt så är det massa som knallar runt i skallen som man vill bli av med, men när man sitter här blir det tomt. Får se om det kommer senare kanske.
Lägger nog up en video på Diesel (när han är som lydigast) och gör lite trix. sötboll :*

Kommentarer
Linn

sv; Haha, skojar inte.

2009-01-22 @ 21:32:52
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test