Intresseklubben antecknar


Ja, som sagt hade först tänkt lägga av med detta bloggandet bara för att jag tröttnade. Men skriva för mig ja, det är bättre än att gå och prata med en tant som sitter i en stol mitt emot och lyssnar och nickar på huvudet och undrar en massa. Eller är de det? Jo jag tror nästan det. .

Just nu är det massa som far i skallen på mig och det gör att det lätt blir någon slags ångest som helst vill komma på kvällarna när man ska sova. Jag är trött hela tiden, men när sängen väl kommer så tar det emot. Låter luddigt jag vet. Men så är det när man har mycket som man egentligen inte skulle behöva grunna på.

Jag vill ha sommar nu, jag vill ha den 16:e Juni nu, nu och åter nu. En resa är även som terapi för både ett förhållande och en själv. Inget annat existerar plus att man blir som nykär ;p . Fast jag är nog lite kär hela tiden i mannen som förändrat mitt liv.  Mannen som lyckats fånga mitt hjärta ^^ ,
Och det stör mig att det finns folk som gör saker för att förstöra. NEJ , ni kan inte förstöra.

Jag ska väl även göra nått litet med bloggdesignen, men just nu kommer inte inspirationen till mig och jag orkar heller inte jaga den. Kameran bara ligger och dammar igen, vilket är en anledning till att jag inte orkat ta kort på mig själv heller, även att jag är lite kär i mig själv ibland. Nej jag är nog lika dammig som kameran just nu. Kanske man skulle göra som J.LO , anställa någon som dammar av en då och då. Inte för att jag har råd med det, men nån krona kanske jag skulle kunna ge.
Löning på Måndag, massa viktigt att köpa och tyvärr tråkiga utgifter. Livet är hårt, väldigt hårt. Men jag har en känsla av att mitt liv kommer bli bra en dag. Jag förtjänar det. Har man mått dåligt så länge så tycker jag att rockguden där uppe kan ge mig en vers som jag kan leva på.

Nu svammlar jag, men det får ni leva med.

Kommentarer

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test