Home

Hemma från staden nu ^^ hittade en present till åt baby :) härligt härligt.
Nu ska jag försöka fixa till lite här hemma innan jag sticker till jobbet :) Är på strålande humör idag med, inte illa inte illa alls.

Undra hur min starchick har det på sitt andra jobb idag, antar att mistat inte duger längre haha :) Kanske är bättre betalt på det andra haha.
Och Sara du behöver inte ha dåligt samvete mer över att du slarvade bort min mobil-lucka, min syster(länk) hittade den i sin killes bil ^^

xoxo

Kommentarer
Anonym

Det var skittråkigt, jag saknade älskade Mistat! åh. <3

hehe. Det var ju bra :D



Starchicks, ohyes, haha, nu behöver vi ju bara.. ehh.. designa en logga!

2009-01-26 @ 21:28:45

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test