GÄSP

Hemma från jobb nu PLUS att jag gått en jäkla promenad. Har precis käkat knäcke med tonfisk på ^^ och rålök. Magen har skrikit efter mat hela jäkla kvällen. . Syster ringde innan och ville att jag skulle måla upp en tatto till henne som hon ska ha på svanken. Känner att nja jag har inte så mkt inspiration just nu och verkligen inte tid . .
Usch testade den där naturdieten nyss och oh my ... vad äcklig haha. Den smakade typ välling men jag fick i mig skiten ;p
Imorgon
är det upp tidigt som gäller, det är man ju inte precis bortskämd med. Ska åka och ta spruta på min lilla vovve. Usch jag kommer inte vilja se. Räckte med den gången han blev sjuk och dem skulle sätta kanyl på han, usch vad han skrek. .

Nej nu funderar jag på att hoppa in i duschen och sen dra på mig jamas byxorna,
dumma mage me som inte vill bli mätt.
fuck

xoxo


Kommentarer
Sara

Jo klart jag vill, jag älskar ju verkligen bråkiga människor :)

Hoppas du fick mycket gjort idag med, för imorgon kommer jag, hehe.

2009-01-27 @ 22:33:33
URL: http://iiblis.blogg.se/
ida

hehe tack så mycket=) jodå lite små tröt nu :) själv då?

2009-01-27 @ 23:47:25
URL: http://thoursie.blogg.se/
Anna Rath

sv: Jo allt är bara bra, hur är det själv :)?

2009-01-28 @ 07:06:30
URL: http://rath.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test