over my head


Ja,jag har väl varit lite dålig på att uppdatera bloggen,
men grejjen är den att jag inte alls haft någon större lust -_- men ska försöka bättra mig.
Idag
var jag aptrött när jag vaknade, skulle försökt komma upp tidigt men sängen var mer lockande, så jag sov väl till kvart över 12 :p
sen tog jag hunden och gick en promenad, solen var framme med, de gillas. Den ger lite extra energi.
Har fixat mat till baby med, eftersom han hoppas runt på kryckor här hemma efter en innebandy massaker ^^
Ska snart dra till jobbet, som är mindre lockande, speciellt när någon odlar lök ;)

Ikväll när jag kommer hem blir det antagligen filmkväll, igen ! Såg feast II igår, haha fy fasiken vikken sjuk film,men ja skratta det gjorde man.

Övriga funderingar idag, (som jag ägnade sisådär 1 minut åt)
- varför läsa en blogg om man inte gillar personen
- varför ägna tid på att skriva ett inlägg

fast jag fick mig ett gott skratt, personen i fråga försökte ju anstränga sig när det gäller både stavningen och grejjen att faktiskt försöka få mig att ta åt mig .

:)

xoxo


Kommentarer
Anonym

du tog ju uppenbarligen åt dig.

2009-02-03 @ 15:54:56
JENNY JANSSON

du trodde säkert att det var jag som skrivit det, men icke :)

2009-02-03 @ 16:23:39
URL: http://gucciime.blogg.se/
Hanna

jag gillar din blogg...därför läser jag den=)

2009-02-03 @ 18:41:25
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test