suckers


Idag kom jag iallafall upp i lagom tid, utan att ens ha mobilen till hands. . fast jag har ju min andra väckarklocka, hunden !
Usch vaknade typ efter halv åtta att hunden skällde som bara den och sprang till dörren. Antagligen var det någon som plingade på så jag öppnade. Där stod hemstjänsten och bara: "oh förlåt men har du en propp att låna ut, jag visste inte vad jag skulle göra" . Och jag bara NEJ det har jag inte. Och anledningarna till att jag sa nej även att jag faktiskt hade en propp är:
- för det första, tycker jag inte om grannen som dem skulle ha proppen till
- för det andra, varför skulle jag ställa upp när dem har suttit där borta och snackat en massa skit så jag inte fick mitt jobb tillbaka (pga) att jag mådde dåligt och blev sjukskriven en sommar.
Men folk är inte kloka nu för tiden. Dem verkar tro att man faktiskt har valt att må dåligt, eller att man bara är lat. Nej jag mår illa på detta samhälle. Det ända som finns i denna hålan är folk som tror att dem är så perfekta men alla har sina lik i garderoben. Och är nått jag ogillar nått så fruktansvärt så är det folk som tror att dem är bättre än andra (även att man vet hur dem egentligen är) . Fast då kan man ju vända på't. Dem som beter sig så blir bara mer patetiska.
Usch nej nu blev jag sådär arg och irriterad bara för att jag tänkte på det. .

xoxo

Kommentarer
Wushu Cissi

sv: tack, har aldrig vart svarthårig tidigare men det är ju coolt!

2009-01-23 @ 10:51:18
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test