Sängen/ Håret 2oo8

YES. Nu får de bli sängen. Har suttit o tröttat ut mig med en ny header, Kanske var på ti'a.
Tänkte att ja ändå inte skulle somnat vid 11,, har en tendens att ligga o vrida mig till klockan 3.  Upp tidigt som sagt, sen promenad med Diesel, städa (vilket jag inte hann idag) äta o sen jobb.
För övrigt mår jag jäkligt bra nu, måste va den nya medicinen (Nej ni behöver inte tycka synd om mig ;)  ) Bloggen är väl ändå till för att man ska yttra sina tankar(?) För mig fungerar det som terapi att skriva av sig, vissa saker hamnar i den privata bloggen pga att det finns många människor som jag inte vill ska läsa det. Även om jag funderar starkt på att skriva ner allt här så tar det emot. Livet leker, och rockar på. Man ska vara glad för de man har och hur man ser ut.



Jag & Min bror (har precis gått från svart till blond?) -08



-08 oxå, svart lugg vs platina blondt. saknar luggen som f*n



- 08 testade på typ mockabrun men fy nja -_-



- 08 körde en lång period med svart



- sen rött :)



and now back to blond.

Ja det var hårhistorien 2oo8 ^^




Kommentarer
Leia

Allt är bra tack, och du? =)

2009-01-28 @ 08:33:10
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Hanna

hehe...ja vågar man färga håret så kan man nog få snygga resultat=)gilla både det blonda och det svarta=)

2009-01-28 @ 11:00:29
URL: http://sweetlikeme.blogg.se/

• Ditt Ip nummer sparas och registreras
• Jag är INTE intresserad av reklam
• Om du är blogglös så kika tillbaka för svar:)
• Idiotiska/ Elaka kommentarer publiceras ej
• Ja,jag gör designer
• Ju fler som kommenterar, ju roligare att blogga ^^


Ditt Namn/Nickname:
VIP?

Din mail: (syns endast för mig)

Hemsida Lr Bloggadress:

Din kommentar

Trackback
Test